det e dax för freeedagsmys

Hel blöggen!

Har haft en perfekt fredag med en perfekt tjej. Hanna heter hon :) Efter att hon färgade slingor hos frisören (som förövrigt blev supersnyggt!!) så tog vi på oss våra inlines och begav oss ut i det underbara vädret. Liiiiite ostabilt i början, men det tog inte lång tid innan vi var kungar på ljul, ungefär så.. Vi måste åkt upp mot en mil, hurtiga som vi är! Vi tog även vägen förbi Barro och Nela, och även min mormor och morfar.

Sedan åt vi grillat, mumma! Och därefter gick vi och köpte lite fredagsgott och bänkade oss framför en film. Fredagsmys med andra ord, jag klagar inte någonstans ! Imorgon blir det däremot inte mys, för då vankas partaaaaaaay. Men först ska jag jobba. Så nu ska jag lägga mig, god natt ♥ / f

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0