God morron god morron !


(liiite skitig spegel)




Hade planerat att gå ut på en timmes powerwalk imorses men när alarmet ringde villa jag bara somna om. Så där låg jag och drog mig i en halvtimme. Så det får bli en låååång promenad ikväll istället. Istället gick jag upp och dammsugade mitt rum, bytte lakan och sängkläderna är nu ute på vädring. He he intressant va ? Nej men känner mig faktiskt lite duktig. Dessutom ligger inte ett klädesplagg på golvet och skräpar längre.

Nu ska jag dricka min goooooooda hallon-blåbär smoothie a´la Madde och sedan fixa mig för att åka till skolan.

Over and out. / Frida

Kommentarer
Postat av: sara kusin

du behöver ändå inte gå på den där powerwalken. du kommer träna ihjäl dig om du fortsätter så här ;) jag får åååångest. haha. men duktig e du.

pusselipuss

2010-04-13 @ 09:54:59
Postat av: Frida Finn

Jag behöver röra på fläsket, du behöver inte få ångest för du är redan strandklar gummsan :D PUSSS

2010-04-13 @ 14:48:05
Postat av: sara kusin

du e ju störd. helt klart! haha

2010-04-13 @ 21:55:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0