skönare så



En av bilderna från igår. Fick bli en söt ring på min mun med

Wazzzzup ? Med moi är det bra, dock lite småseg från igår. Jag hade en grymt rolig påskafton! Lite kort resumerat så började vi (jag,hanna,carro) kvällen hemma hos Hanna med fix och musik. Vidare en kort sväng till Jacob där killarna befann sig och sedan åkte vi i riktning mot Halna och Oskar där vi var fram till två-slaget. Vi satt ute i solen och drack och grillade, våååårkäääänslor. Resterande av kvällen bestod väl mest av dans osv osv, apkul iaf.

Åkte hem till Hanna vid tvåtiden och åt hannas mammas goda mat och sedan vidare på "efterfest".. Vid femtiden sussade vi så gott i hennes säng.

Idag när vi vaknade, icke bakis, begav vi oss ut på en promenad i solen. Annars idag har jag suttit ute i solen, och det brände i facet faktiskt, underbart. Nu ska jag laga lite mat (kmr nog bli så att jag beställer en kycklingsallad från candys ist) och slå på ett par SATC-avsnitt.

Gud vilket långt inlägg det blev haha, aja.. PUSS ♥ / frida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0