sunday

Seg som fääään. Enda form av träning jag utfört idag är väl promenaden mellan soffan och sängen. Lite så. Är äckligt trött, så ska ta och sova ett par timmar nu. Sen ska jag fan ta tag i mitt liv. Detta är inte okej.. 

Gårdagen var förövrigt sjukt kul. Satt på Hannas balkong först med bra musik i högtalarna och solen i ögonen. Sedan begav vi oss hem till Görrel och var där ett tag innan vi vid nio tiden gick hem till fina Julia där det vankades fest med härliga individer. Riktigt bra kväll med några få undantag. Nu ska jag checka fejjan en 82358289:e gång för idag, någon borde ha skrivit en ny statusuppdatering nu.. ha ha.


Du är bättre än Die hard två ♥

Mer bilder kommer senare sen, natti. / Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0