veckans sista inlägg

Syrran ringer: "vad händer" "nä inget", så händer något ;PPppPPPpPpPpPPP..

Sitter man och läser alla de här 4235 grupperna med askassa skämt och ";pPpPppp;pP" på fejjan och skrattar i sin ensamhet, DÅ har man fan inte mycket för sig.

För omväxlings skull ska jag nu krypa under täcket och kika på ett par avsnitt av Solsidan. Har degat i min säng i princip hela dagen, man börjar ju undra vad som gick snett alltså.. Efter allt vin (och öl, fyy) jag fick i mig igårkväll, och dessutom onyttigheter idag, får det bli en STENHÅRD vecka med massa träning och plugg nu. Som man bäddar får man ligga. På söndag ska jag vara död, eller näst intill. hehe. Men jag säger god natt nu, puss♥ / f


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0