hola

Cred till min homie som bloggat tre gånger idag! Kan nog hålla med om det mesta hon skrivit, framförallt det senaste inlägget. Vill ha löööördag nu, vara full och galen, och spåra litegrann (läs: totalt!)

Annars är jag riktigt avundsjuk på Fredrika och alla treor just nu som har det bästa året framför sig.. Så segt att sitta i caféet och se och höra alla treor sjunga "vem vill gå i tvåan nu?" Och vem fan vill det? Ingen ingen alls.

Förutom detta så var det lite skönt faktiskt att vara tillbaka i skolan då man träffade massor man inte träffat elr knappt hört av på hela sommaren!

Lite beröm till mig själv måste jag även ge mig då min svenskaläxa redan var gjord innan jag hann stiga innanför dörren idag!

/F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0