jag blev använd en gång mest på skämt



Kan nog vara världens gosigaste strumpor, ha ha... Jag är lite småsur sådär faktiskt.. Pappa och Madde ska till EGYPTEN i oktober, utan meeeeeej! Fast pappi kmr ändå bidra till min alanyaresa nästa år, så jag liksom slipper jobba asset av mig i höst och vinter. Blir nästan, men bara nästan plus minus noll då.. Nu ska jag krypa ner i sängen och börja läsa en ny bok. Haha jag har blivit värsta bokfreaket, läst tre böcker på ungefär 2 veckor! Imorgon ska jag jobba, och sedan efter Barrrro slutat jobbet ska jag till henne (tror jag, eller hem till mig, det står åter till o se), wiiie♥ Sleep night

Kommentarer
Postat av: JB

Nääääääääää, är det sant????

2010-08-03 @ 22:11:07
URL: http://www.modebloggarsuger.just.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0