sådär skön söndag




Orkar inte bjuda på mer än dessa bilder från igår just nu. Kan inte klaga nånstans på gårdagen, vädret var ju prima och kräftorna var ju också prima. Rosévinet var prima (...) och även umgänget var prima. Väldigt mkt prima här.. Satt ute på altanen fram till fyrasnåret, sedan fortsatte festen inne i friggebon med kräftan Samuel. Somnade runt fem, och jag kan säga att fem pers i en friggebo med stängda fönster gynnar inte! Vid strax innan sju blev vi väckta igen, så knappt två timmars sömn var väl inte heller så mkt att hänga i granen.. Båtturen hem kan nog vara det roligaste jag varit med om. Vågor höga som jag vet inte vad. Jag och hanna flög som två vantar, två jävligt BLÖTA sådana. 

Idag mår jag nog sämre än någonsin tror jag. Knappt någon sömn och en HEMSK bakfylla, spräng go kombination.. Nej nu ska jag slå på nån bra rulle, käka en fet chipspåse och hälla i mig en kanna vatten. Latero, F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0