din lilla gynnare!

Innan vi gick till tåget idag så hittade inte Frida sin mobil ( som vanligt) men vi tänkte att den är väl i hennes väska eller något. När jag kommer hem sen ser jag att jag har fått ett sms där det står: Hej. Ditt nummer låg som senast skickat till så dig borde ägaren av mobilen känna. Jag hittade den inne på akvariet så kan du på något sätt höra av dig till ägaren och säga att hon får mobilen imorgon i skolan någonstans?

Shit tänkte jag, nu har Frida säkert världens panik attack över att henns mobil är borta, så jag ringer hem till henne. Jocke svara och säger att hon inte har kommit hem än så jag berättar ju om smset jag hade fått och allt och ber honom att säga till Frida att ringa mig. Han lovar att hälsa henne det men tyckte det var konstigt att mobilen kunde vara borta eftersom att han hade fått ett smsfrån Fridas mobil för en stund sen.
Dum (och blond) som jag är fatta jag inte då att Frida hade blåst mig förens efter en stund då jag hade lagt på, FAN TA DIG FRIDA, JAG SKA GE IGEN NÄR DU MINST ANAR DET!!


/en pissed off hanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0