Guten tag

Hola amigos! ÄNTLIGEN kan jag andas ut. Tyskaprovet är nu avklarat och gud så skönt det äääär! Idag har dessutom jag och pappa varit och beställt (snygga!) tapeter så nästa vecka kommer de hit för att tapetsera. Blir alltså till att röja mitt rum på söndag.

Imorgon vid halv fyra tar vi helg igen, fy fan vad skönt rent ut sagt! Då ska jag först åka och slinga (och klippa) mitt hår. Herregud vad jag är nervös. Håll tummarna för att det kommer bli bra! Kvällen spenderas hemma hos söta Mikaela tillsammans med alla tjejer (och killar?) och natten hemma hos Hanna, den här helgen kan verkligen inte börja bättre!

Många utropstecken och paranteser det blev i det här inlägget känner jag... Mycket text förövrigt.



Är lite tråkig och bjuder på en till bild från helgen i gbg.. Simma lugnt! ♥ /f

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0