Hbg

God kväll!

Sitter för tillfället nere i Skåne nu efter att ha varit på Väla en heldag och shoppat kläder, tack farmor ♥ Och självklart åt jag det jag brukar äta varje år på Väla, chicken nudles, så sjuuukt gott där!

Igår efter att jag anlänt till Helsingborg med tåget åkte vi och åt på restaurang och sedan åkte jag hem till min söta kusin och spenderade resten av kvällen där.

Tidigt på lördag morgon åker jag, Lina, farmor & farfar till Göteborg för att bo på lyxhotell. Även där ska vi shoppa och på kvällen blir det restaurangbesök, mysigt! Sedan på söndag åker jag hem igen och då får jag äntligen träffa min efterlängtade Hanna igen ♥

Förlåt för den kassa uppdateringen, men blir inte mkt bloggande här nere. När Hannzan är hemma igen ska vi blogga som aldrig förr!:) Nu ska jag kila, over and out 

/ Fridus


Kommentarer
Postat av: Maliin Johansson

låter som ett par toppendagar för dig ! =)

2010-02-18 @ 21:26:50
URL: http://MaliinJohansson.devote.se
Postat av: frida

Ja absolut :)

2010-02-19 @ 12:36:27
URL: http://underklasspoeter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0