Jag ska aldrig ignonera kärleken





Om 42 dagar står vi där. Några meter ifrån KENT. Några meter ifrån min största och enda idol. Joakim Berg. Får rysningar i kroppen bara av att tänka på det. Obeskrivligt. Om 42 dagar står vi vid scenen och skriker av lycka. Lyssnar på alla underbara låtar. Alla låtar från det nya albumet Röd men de jag mest längtar efter att få höra (förhoppningsvis många utav dom iaf) är Mannen i den vita hatten (16 år senare) (den vet jag att han kommer sjunga eftersom den är standarden), den döda vinkeln, sundance kid, ansgar & evelyne, 400 slag, elite, socker, nålens öga, cowboys.... Kan hålla på i evigheter! Men nu måste jag fortsätta packa, sedan ska jag kika på film.

Sov gott sötnosar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0