kass avslut

Gjorde som sagt slingor igår och det blev INGEN skillnad, det enda som är en förändring är att mitt hår ser ut som att jag doppat huvudet i en hink med silvershampoo och låtit det sitta där i två timmar..... fyfan. Ska ringa tillbaka på måndag!

Sedan gick jag hem till Hanna dit även Lisa kom för fix och musik på max. Dock började jag må så sjukt illa redan när vi gick till Mikaela och när jag kom dit blev det bara värre. Tänkte att det skulle försvinna om jag fick lite alkohol i kroppen (haha) men då blev det bara värre. Slutade med att jag låg i hennes säng, ena stunden så frös och skakade jag som en jag vet inte vad, och andra stunden var jag sjukt varm. Och då berodde det självklart inte på drickan då jag bara drack ett halvt glas vin. Så jag fick åka hem vid 10 eftersom jag trodde jag hade fått feber. Det konstiga är att jag mår bra idag. Det måste nog har berott på att jag typ inte åt någonting igår...

Hoppas ni hade det kul igår tjejer! Jag som var så sugen på att festa nu när äntligen Hanna har kommit hem igen :( Ska ringa henne när hon har vaknat och förhoppningsvis åka till henne.

Här får ni en titt på de bilderna jag hann ta innan jag åkte hem:


Oj vilka fina bruna slingor det blev.............












Fan vad jag älskar denna bilden! ;)


Denna också, störtskön!♥

Blev ett väldigt långt inlägg märkte jag. Ja ja, nu blir det lite desperate. / f

Kommentarer
Postat av: Camilla gibson

Vi får allt festa snart igen :)<3

2010-02-28 @ 16:57:47
Postat av: frida

Det tycker jag verkligen sötnos :)

2010-02-28 @ 17:21:56
URL: http://underklasspoeter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0