kolla movesen

Har inte bloggat på hela helgen men har haft fullt upp. I fredags var vi på fest som sagt, riktigt piss var det att Frida mådde dåligt och fick åka hem, men annars var festen riktigt lyckad. Jag, lisa och malin stod och dansa all night long!

På lördagen kom Frida till mig och vi hade seg bakisdag med innebandykollande och en mysig hemmakvälll som bestod av melodifestivalen och "aborre"(internskämt),du är bäst♥


eftersom att jag inte kan gå ner i brygga som Frida så får jag hitta mina egna partytrick

/h


Kommentarer
Postat av: malin

grym kväll vare! och en förjävla het bild :D<3

2010-03-01 @ 18:46:00
Postat av: hanna

Att det var sötan! <3

2010-03-01 @ 19:02:36
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0