Söndag

God morgon! Ligger i sängen och kikar på "Yes man".. Känner att jag kommer stanna här i sängen ett tag till, det är faktiskt tillåtet när det är söndag. Får se vart dagen tar mig, men det blir iaf en dusch med hårinpackning och senare idag kanske en promenad om inget annat kul händer. Brukar oftast vara stendött på söndagar..

Hålla tummarna för att skolan är stängd i morgon tänker jag också göra!!

Bjuder även på en skön låt. Längtar till våren sjukt mkt när jag hör den (?) :)



Puss på er / fridus

Kommentarer
Postat av: ellen :)

vad heter låten :) ?

2010-03-01 @ 00:20:06
Postat av: frida

knockout - lilwayne ft Nicki Minaj ;)

2010-03-01 @ 15:39:02
URL: http://underklasspoeter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0