ta-hand-om-sig-själv-torsdag

Idag är jag hemma från skolan. Kände liksom inte värt att vara i skolan när vi i stort sett hela dagen ska hålla på med projektarbetet. Bara några småjusteringar kvar som jag och Barran ska fixa nästa vecka :)

Därför har jag en ta-hand-om-sig-själv-dag idag vilket jag verkligen varit i behov av. Har sovit ca 9 h i natt så utvilad är jag också. Just nu sitter jag med hårinpackning i håret och ansiktet inkletat i en mask. Håller på och bäddar nya lakan i min säng och städar mitt rum också. Samtidigt som jag lyssnar på John Mayer. Snart ska jag hoppa in i duschen igen och raka benen och sedan göra en god frukost med äggröra och massor av goda frukter.

Pussar! ♥ / f


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0