She's nobodys angel

Nu har mamma åkt efter att vi tagit en kopp te på Mumma. Saknar henne redan. Jag är en riktig mammagris ;) Ska börja packa lite smått nu och fylla ipoden med musik. För imorgon vid 10 tar jag tåget ner till Helsingborg och älskade farmor och farfar. Ska bli så skönt att komma bort härifrån ett tag. Och speciellt att träffa min släkt där nere i Skåne land. Shoppa massor av vårkläder tänker jag göra också.

Nej nu ska jag ta och skriva en packlista, lättast att göra det så man inte missar något. Puss puss ♥




Nästa fredag ryker mitt extremt blonda hår för då färgar jag bruna slingor i hela håret. Nict (hoppas jag!).

/ Frida

Kommentarer
Postat av: Emma Fredriksson

du får ha det så kul i skåne :)

2010-02-16 @ 18:56:02
URL: http://emmaf.devote.se/
Postat av: frida

Tack det ska jag sötan :)

2010-02-16 @ 21:34:51
URL: http://underklasspoeter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0