Birthday



Har haft en helt underbar födelsedag. Mina två fina vänner Hanna och Caroline gjorde verkligen skoldagen helt perfekt. Och på lunchrasten gick vi dessutom ut och åt, riktigt mysigt men rätt skumma konversationer hade vi måste jag medge, haha! Och tusen tack för alla gratulationer från er alla!

Mamma och co. åkte nyss. De har varit här för lite "kalas" för mig. Blev god mat och presentöppning. Är jättenöjd över paketen! Fick dessutom med mig en supersnygg kort skinnjacka hem idag från Vero moda som det kommer bild på. Nu ska jag hoppa in i duschen, och sen börja kika på tredje säsongen av desperate som jag fick idag.

Puss alla fina läsare! / f


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0