Novas födelsedag

Blev som sagt en lätt vinst mot Fagerhult idag. Nu taggar vi för bortamatch i Fristad nästa helg! Efter det var det 18-årskalas för mig och världens sötaste lillasyster, eftersom hon fyller 1 år idag. Grattis min lilla älskling ♥ Träffade även min efterlängtade Fredrika igen! Har saknat dig hjärtat. Och så fick jag jättefina presenter. Sedan åkte jag till min Hanna på kvällen och hade lika mysigt som vanligt. :) Nu ska jag krypa till kojs och kika lite desperate housewives.




Mitt älskade hjärta. Haha så söt i hårbandet.


Sötaste Leja. Haha, hon sitter i en väldigt rolig ställning!



Puss / f


Kommentarer
Postat av: fredrika

jag saknar dig babe!

2010-02-01 @ 18:34:58
Postat av: frida

<3<3

2010-02-01 @ 18:44:48
URL: http://underklasspoeter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0