Här kommer rädslan, gamle vän, när alla fjärilar i magen vaknar upp

Usch för allt säger jag bara.. varfööör. Saknar dessutom min mamma. Och min fina syster som varit borta i månader, kom hem nu! Och om en vecka åker min bästa till paradiset Thailand i två jävla veckor, kommer sakna henne så fruktansvärt mkt! Nu ska jag lägga mig med Jocke Berg i öronen, finns inget bättre än hans röst och texter. Han är min man. Men först slänger jag in lite gamla blandade bilder jag hittade i en mapp.



jag och min old classmate för 1,5 år sen.


Samma dag som min älskade lillasyster föddes.


Mammi fyra dagar innan min älskling kom till jorden ♥


Nova ett par veckor gammal, mitt hjärta

/ f


Kommentarer
Postat av: Elin

Jag saknar dig syster!

2010-01-29 @ 09:50:31
URL: http://elinfinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0