alt for længe har jeg været natteravn

Imorgon jobbar jag min första dag i glassbaren så då får ni allt ta och komma och köpa glass mina vänner. Jobbar hela veckan, sedan tar jag semester igen, hela juli. Haha jag klagar INTE. Jag är och förblir en riktig livsnjutare, för rik kommer jag aldrig bli i vilket fall. Eller inte inom dom närmsta åren.. När jag växt till mig däremot, dååå ska jag bli så rik att jag badar i pengar..

För att hastigt och lustigt byta ämne så längtar jag så innnni till vecka 29. En vecka i min sommarstuga vid havet med Hanna, pappsen och hans tjej. Vita stränder, 2 mil till Sveriges underbaraste stad Helsingborg, 20 minuter med färjan över till Danmark. Dessutom kan vi hoppa studsmatta och spela volleyboll i min trädgård hehheheh, varför skulle jag klaga? Nej, dax att lära sig Natteravn nu när vi ska ragga upp danska killar (lite danska måste man ju kunna) /frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0