Graaaaaatttis


 

Utan förvarning av min kära pappa så har de en överraskningsfest för världens bästa Henrik som fyller 40 nere på Mumma idag. Så när jag kommer hem, osminkad, skabbig med ett knullrufs efter allt badande, helt omedveten om att cirkus 100 individer står innanför porten och väntar på att Henrik ska komma. Det var ingen bra entré jag gjorde känner jag nu.. Men sprang iaf upp och fixade mig snabbt som tusan och spenderade resten av kvällen där nere, riktigt trevligt.

Det senaste dygnet har iaf jag och bästis solat, grillat, åkt båt och badat från båten, åkt vattenskidor, fyrhjuling, cross (jag var sämst hahaha), badat lite till, cyklat totalt 5 mil, invigt friggebon, dödat 48 flugor på 5 minuter... Behöver jag ens säga att jag haft det så jävla bra?!

Nu har jag typ 1000 grejer att göra, börja packa inför Skåne/London, styrketräna lite eget a lá moi, duscha och köra i hårinpackning, städa rummet.. Sova. Puss /Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0