my body rocks a rhythm

Medans Hanna är på Ikea och handlar sitter jag här i mitt (fortfarande) stökiga rum som jag ska ta tag i strax. Börja packa också, både inför Skåne 1 vecka, och sedan London 1 vecka. Senare kommer Hannisen hit för en kväll nere på mumma. Schlager ikväll med underbara Jana och Henrik bl.a. och sommarbuffé plus fullsatt med folk, blir nog inte bättre (visserligen lite bättre om man vore 18 nu).

Igår var jag och Hanna med Andrén och Henrik hela dagen ute på sjön. Solade och badade från båten, åkte vattenskidor och hade det gott. Mot kvällningen satt vi och några till på båtbryggan och åt räkor, grillade och drack. Ett nattdopp hanns även med. Var lite hurtig och cyklade hem från hannas sommarstuga imorse också. Nu ska jag ta tag i mitt liv. Puss / Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0