partydrottningar?

NU VILL JAG HA JULI 2011!! Alanya med världens bästa brudar! Galna partynätter på heeeeelt sjuka nattklubbar, massor av drinkar.... Ahhhhh jag vill åka nu nu nu! Då ska jag vara full 7 dagar i streck (förlåt pappa, du läser säkerligen detta), festa till gryningen, dansa på bardiskar, och jaaa festa som aldrig förr. Kan bara se mig framför mig oss stiga upp tidigt och lägga oss vid stranden, sola och bada där hela dagen, tillbaka till hotellet och duscha & fixa sig, sätta sig på balkongen och ta några glas vin, vidare till någon uteservering för massor av drinkar, sedan gå mot partystället och shaka ass på alla SJUKA nattklubbar hela natten, shotta och förtära en del alkohol, efterfesta till gryningen, sova några få timmar (eller inget alls) och röra sig mot stranden äckligt bakis. Aaa nu drömmer jag mig bort för mycket.. Ett år kvar, sen är jag där! /Frida


Kommentarer
Postat av: elin

det roliga är att de där stämmer till punkt och pricka! (nattklubbarna kanske inte är så spacade men annars stämmer allt, och de blir vad man gör det till, charterfest är BRA fest!) Och de bästa av allt är att man mår så sjukt bra hela tiden, trots 2 timmars sömn, fyllan med stort F och stekhet sol. Adrenalinet pumpar och man känner sig lite som "the king of the world, inget kan stoppa oss" ni kommer ha det bra där nere brudar!

2010-07-14 @ 08:22:16
URL: http://elinfinn.blogg.se/
Postat av: frida

Jag visste väl det!:) Blir inte liiite sugen heller när jag tittar på era spårade alanya-bilder, jag tar efter storsyrran så att säga.. Jag vet att vi kommer ha det också, speciellt efter det du precis skrev!!!!

2010-07-15 @ 22:27:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0