singing songs underneath that sun

Ibland är det bra underbart att vara hemma själv. Dunka musik (FESTSUUUGEN!) och springa runt i pyjamas och sjunga och dansa! Tänkte ta tag i mitt stökiga rum snart också men det är ju så freaking varmt att man knappt pallar det. Ut och gå ett par timmar behöver jag verkligen göra också, dax att ta tag i mitt liv igen! Börja springa några gånger i veckan oså, fick ju lite panik när jag pratade med min innebandymate häromdagen som berättade att hon och alla de äldre i vårat lag springer flera gånger i veckan. Oj då.. Bäst att ta tag i det nu så man inte plågas på träningarna i höst. Helvete vad jag längtar till innebandyn btw! /Frida



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0