Tävling med Telia!

Jag är med och tävlar om att vinna en iPhone 3GS laddad med 1000 kr!

För att vara med ska man svara på följande fråga:
Hur många fria sms får du varje månad med Telias abonnemang MAX 25?
Svaret är 5000 sms.

Motiveringen till varför jag vill vinna denna iPhone är för att jag känner att min sletna mobil behöver bytas ut nu, för det mesta är ur funktion på den nu.. Så vore bra gott att vinna en splitterny och snyggggg iPhone! Jag ger ALDRIG upp hoppet om att vinna en tävling, om det så krävs ytterligare ett par hundra till försök. Någon gång ska jag ha turen på min sida!:)

Vill någon söt själ där ute vinna denna snygga iPhone 3Gs lika mycket som jag, klicka då på denna länk:
http://feber.se/teliamax25/

Puss / Frida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0