Sjukt bra vecka med sjukt bra sällskap!

Känns sjukt tomt och tråkigt utan Hannisen som nu är ca 40 mil ifrån mig.. Har haft den bästa veckan på riktigt länge! Tänkte resumera det vi gjort som vi ännu inte berättat.

Torsdag: Förmiddagen spenderades i Ängelholm för minigolf (och jag vann, t.om över pappa wohhoo), mat och en sväng på stranden. På kvällen åkte jag och Hanna till Gröningen i Hbg för att pimpla vin, lyssna på musik och äta jordgubbar. Vi raggade upp tre snygga stockholmare som vi spenderade resten av kvällen och natten med. Rätt spårad torsdag. Avrundade det hela med fyllekäk på Donken.

Fredag: Vaknade med en hemsk huvudvärk båda två. Men efter en frukost och en alvedon tog vi färjan över till Danmark för en lunch och så köpte vi varsin rosé-box hehhee. Efter en vistelse i Danmark på endast 40 minuter drog vi hem igen, haha. Stekte i solen när vi var hemma och på kvällen grillade vi hos stockholms-grannarna med en annan familj från Hbg. Fick även besök av en ungersk ICKE-talande-svenska-byggare som jobbar i huset bredvid. Hahah det var verkligen veckans höjdpunkt. Aldrig skrattat så mkt!

Lördag: Tjänade drygt 2000 kr på en loppis (lång historia..), vi tog en powernap efter det innan det var dax för dusch och fix för att åka till min kusin och hela familjen för grill osv, sedan drog jag och Hanna till Gröningen igen för en repris från torsdagen med stockholmarna, även denna kväll och natt var sjukt spårad och ROLIG!



Mer bilder kommer när jag är hemma (om en vecka) för detta bredband är äckligt segt..

Tack bästis för en helt underbar vecka♥
/Frida


Kommentarer
Postat av: Kamme

Upp med dom "roliga videorna" ni spelat in nu då?

Ni måste ju hålla det ni lovar?

2010-07-25 @ 22:52:26
Postat av: Anonym

De kommer inom några veckor när vi båda är hemma från resor osv

2010-07-25 @ 23:10:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0