Hemma bra men borta bäst?

Hallå vänner och ovänner, nu är jag back on track igen..Tillbaks i kalla Sverige. Helt otippat har det varit sjukt varmt hela veckan i London, runt 30 grader alla dagar. Känns både tråkigt och roligt att vara hemma, eller "hemma", är inte helt hemma först vid 13.46 imorgon då tåget anländer till töreboda.

Har haft 4 helt perfekta dagar och nu saknar jag allt som har med London att göra.Alla människor där är så trevliga så det är sick. Fick många nya smeknamn där nere oxå haha, som lollipop och prinsess.. Killar som jobbade i affärer osv sjöng t.om låtar till mig haha så sött.

Vi har shoppat upp vartenda öre jag och lina hade med oss (bilder kmr), varit på Madame Tussauds (så jävla häftigt!), varit på musikalen Dirty dancing och det enda jag behöver säga är att det är det bästa jag någonsin sett, fyyyyyfan. Ätit på fina restauranger, och sista kvällen fick jag och lina en sista överraskning som var en musikal med Queen, grymt bra det med. Sen har jag och linis badat i poolen på hotellet, smygit ut på kvällen och gått runt lite i london och jaaa. Haft det så jävla bra helt enkelt.

Saknar min lillkusin redan, men nästa vecka kommer hon och hälsar på mig, längtar redan! Kommer sakna världens bästa farmor och farfar oxå, åker härifrån imorgon. Känns lite sorgligt faktiskt.

Nu ska jag nanna, tidig uppgång imorgon, pusss frida


helt ovärd bild på packningen heheh. Inhandlat både tischan, neccisären och alla mysstrumpor. Parfymen fick jag, berättar om det nån annan dag, när vet jag dock inte. den som lever får se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0