I won't be the lonely one

Idag har jag gjort och gör sånt som är allt annat än intressant att läsa om. Men för er som känner sig manade att läsa, så har jag suttit i soffan och ugglat framför "Australias next top model", deppat över det trökiga vädret i Marsta, plockat ur diskmaskinen, packat upp alla 118 väskor från mammi, snackat i telen med Hanna, ätit på tok för mycket jordgubbar, duschat, målat naglarna. Nu lyssnar jag på en radiokanal som jämt spelades på stranden i Alanya och fy sjööööen vad jag längtar dit, 12 månader kvar tills vi ska vara fulla 7 dagar i streck och därmed sätter jag punkt. /frida


en meningslös bild med dålig kvalité på nagellacket som just nu klär mina fula,äckliga&korta naglar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0