beach volleyboll

Har haft en mycket bra dag med mycket bra människor. Låg i drygt fem timmar vid poolerna med Hanna, Julia & Paulina och pressade. Sedan fortsatte jag och catfisch sola hemma hos henne med musik på max. Stackars hennes grannar säger jag som får stå ut med detta ungefär 7 dagar i veckan. Sen tog vi tåget in till Skövde på jakt efter en midsommarklänning till mig som jag slutligen hittade, en som fick duga iaf. Och nu ikväll har vi handlat mat inför morgondagen och UTKLASSAT Julia, Paulina & Linn i beach volley. Och med utklassat så menar jag verkligen utklassning.. Så det var ju inte så roligt, att vinna så lätt liksom..

Nu ska jag ta och sova och börja ladda inför imorgon. Kan behövas eftersom vi ska hålla på och dricka redan från två på dagen, fram till nästa morgon.. Avslutar inlägget med tre lockande ord, SES I DIMMAN / bgf

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0