det är nåt som gnager ändå

Lyssnar på älskade Lars Winnerbäck, har varit dåligt med honom på sistone, men fy sjöen vad jag har saknat honom i mitt liv! Den mannen är oslagbar. Och han har jag träffat och kramat, känn på den ni!

Äntligen släppte en liten del utav klumpen i magen, nu är sista provet gjort och sista tyska-uppsatsen skriven. Känns bra skönt sas. Ska slappa framför datorn på en filt i trädgården innan det är dax för att ta bussen i riktning mot Mariestad för att spela match.



Ni får bilder på kladdkakan jag bakade till min mamma på mors dag. Ibland är jag bra gullig asså. Sen måste jag säga, att om ni ska ha bra musik, ska ni lägga till den här spellistan i er spotify!! /f

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0