hehe



Haha hittade en sjukt gammal bild på mig. Så pluttinuttig! Och ja kommer ihåg att jag tog bilden i profil bara för att jag så gärna ville visa mitt nya löshår.

Jaja, borde varit ute i solen för längesen, men jag har sovit bort halva dagen typ.. Ska ta tåget till töreboda snart och vänta på att caaatfisch slutar jobbet så vi kan dra till poolerna och gotta oss. 16.30 ska jag ha genomgång i glasskiosken med the bosss (haha) och 19.00 träning. Därmed svaret till en dålig uppdatering idag. Fast tror iofs ingen sitter inne och läser vår blogg i det här underbara vädret! Pöss frida

Kommentarer
Postat av: sara

haha, sjukt söt bild ju!

2010-06-22 @ 19:24:56
URL: http://lepetit.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0