iq fiskmås

Har märkt att jag har fan blivit dummare efter att mitt hår har blivit blondare. Som igår när vi körde easyline med laget. Herregud vad jag gjorde bort mig. På en viss maskin så kan man lägga en dyna vid ryggen så att man kommer fram mer, men jag tar inte bara dyna utan jag tar hela stativet som dyna står på och lägger den där bakom min rygg och försökte göra övningen. Vilket självklart inte gick så jätte bra.. hehe. Sen va det någon annan maskin som man skulle arbeta med armarna och jag drog upp armarna med all kraft jag hade men inget hände..antog att mina kycklingarmar(som pappa kallar dom) var för svaga. Då visade det sig att man skulle dra ner armarna inte upp, åhh ibland är jag blond asså.
/hanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0