Jag och mina listor alltså...

Fredag; Packa, kolla på Maria och Lovisas utspringning, ta tåget till t-boda och sola och hälsa på tjejerna vid poolerna en stund, hem och fixa sig, dra först hem till Maria och fira henne och därefter Lovisa, sedan mormor&morfars guldbröllop hela kvällen.

Lördag; Jobb 11-15.30, dusch och fix jävligt snabbt, packa (igen), åka till Paulina för ölbrännboll med massa sköna individer, bli jävligt full (förlåt mamma) och spendera resterande av kvällen på hennes altan. Förhoppningsvis dra iväg med några utav tjejerna senare också!

Hektisk helg kommer det definitivt bli. Hur fan ska jag hinna med allt som jag inte skrivit med i listan som jag alltid tror löser sig vilket det aldrig gör ? Det står åter till och se helt enkelt. Imorgon ska jag iaf investera en trippeltång för er som bryr er. / fritiof


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0