jwsfäljskojdga'

Igår låg jag och min andra haaalva vid poolerna hela dagen, sedan rörde vi oss hemåt och satt på altanen och fortsatte sola där, haha. 30 minuter innan innebandyträningen får vi ett sms från Andrén som frågar om vi ska med ut på sjön och åka vattenskidor med han och Oskar. Ibland får man faktiskt skippa träningen, för inte faan tackar man nej till att åka ut med båten! Så vi var ute med båten hela kvällen, och jag åkte vattenskidooor, riktigt kul!!! Sedan drog vi med oss Oskar x2 och åt kycklingsallad på Amanda. 



Tror ärligt talat inte jag sov mer än 1 h i natt pågrund av min jävla pollenallergi. Hemskaste natten i mitt liv. Stackars Hanna som fick ligga och lyssna på mitt nysande tjugofyra sju haha.. Annars idag har vi legat vid poolerna hela dagen med Julleee. Tagit sista sprutan mot moderhalscancer också och fyyy sjöen vad gott. Nu ska jag söva, pöss bgf

ps.bilder och film på när jag glider på skidorna kmr inom kort

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0