sooooool

Mår så jävla gott, fast just nu är jag jävligt stressad.. Inte för att jag har mycket att göra ikväll, men det är så mycket jag måste hinna göra i helgen, och så mycket jag måste resa, mellan skövde-mstad-tboda ungefär 118 ggr på vardera ställe på typ tre dagar..blää. Jaja. Idag har jag legat ute i trädgården heeela dagen, solat en hel del, pluggat lite natur till och från och på kvällen tagit en kort springtur. Fan jag har tänkt hela dagen i min hjärna "läääs nu inför sista provet på ca TRE månader!!" men ändå orkar jag inte bry mig ett piss typ. Det får gå som det går imorgon. Nu ska jag duscha, sedan råplugga lite natur. pöss blöggen/frida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0