kortfattat ?

Förlåååt för jävligt lös update men ahhhh det är ju sommarlov!!!!Har hittills haft ett helt uuunderbart lov, riktigt jävla perfekt. Och med det där lät det precis som att vi börjar skolan om bara några veckor, men så är verkligen INTE fallet och fy helvete vad glad jag är över det.

Igår var jag vid poolerna och hade det gott med Hanna Julia och Paulina. Underbara tjejer det där. Och senare på kvällen drog jag och Hanna till ica och shoppade inför kvällen. Jaaa dagen var helt fucking kanoners tills vi två blondiner går ur affärn UTAN cykelnyckeln (visserligen borde inte jag ta på mig skulden då det är hanna som tappar nyckeln, men aa jag är väl snäll I guess..fast nu e jag ju inte det ändå när jag nämner det men shiiiiit the same)! Så det enda alternativet vi hade var att lyfta cykeljäveln bort till cykel&smide med våra klena kycklingarmar och be den snälla mannen där att svetsa upp låset. Max en timme senare får vi ett samtal från Olivia som jobbar på ica nu som säger att hannas kära nyckel är uppfunnen. Jovars !

Tillbaka till ämnet lite mer kanske så cyklade vi iaf till kanalen och slog läger. Eller med lite mer korrekta ord så la vi ner filten, packade upp vår matsäck och hade våran mysiga och efterlängtade picknick. Rörde oss inte ur fläcken förräns ett par timmar senare. Vad som hände resten av kvällen nämns inte i blögggen, "feeel the pain bitches". Men jag kan däremot nämna att jag varit och är äccccckligt seg idag. Så ska alldeles strax röra mig mot sängen. Om ni e riktigt snälla kommer våran nice:iga videoblogg upp här ikväll, men det står åter till o se sas.

Imorse fick jag stiga upp 7 igeeen, och fy sjöen vad det inte var rockigt..Lite mer rockigt var nog träningen nu på kvällen. Spinning och easyline, helvete vilken go träning.

Jag är så fruktansvärt bra på att sammanfatta incidenter som inträffar. Herregud rena rama uppsatsen blev ju det här. Undra om det varit någon som orkat läsa detta? Inte jag iaf. pöss natti/f

Kommentarer
Postat av: Ebbaleijon

I did! ;)

Ha en trevlig kväll!

Kram :)

2010-06-17 @ 23:45:48
URL: http://byebbaleijon.blogg.se/
Postat av: Sanela

She did ! hahahha

2010-06-18 @ 11:33:34
URL: http://mittlivsomsanela.blogg.se/
Postat av: frida

She diiiiid ;)

2010-06-18 @ 11:38:07
URL: http://underklasspoeter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0