.

Min älskade lilla misse. Jag ska betala vartenda öre om det krävs någon operation, för ingen ska få ta dig ifrån mig. Ni får tycka att jag är hur töntig som helst, men han är min bästa vän. Min bästa vän som man kan gosa med när man är ledsen och nere, som kommer och lägger sig i ens säng vid fötterna när man inte vill sova ensam, som alltid följer en när man ska någonstans.. Han har varit med mig genom alla åren, jag minns så väl när vi skulle hämta dig för första gången och jag fick hålla dig först och fy vad glad jag var. När jag skulle ut med dig i trädgården för första gången och råkar tappa selet så du smiter och klättrar upp högst i ett träd så vi tillslut får ringa brandkåren så de får klättra upp och ta ner dig. När vi busade och du gav mig rivmärken över hela armarna och jag inte brydde mig för fem öre. Alla gånger jag varit ute och gått och du följt mig som om jag hade ett koppel på dig.

Du ska inte lämna mig nu, du ska bli gammal först. Du ska hålla mig sällskap när jag behöver dig och vi ska busa så många gånger till.


Alltid min lilla kisse, min lilla lillebror♥


Kommentarer
Postat av: Elin

ring när ni vet nåt! lilla älskling..

2010-06-28 @ 16:33:27
URL: http://elinfinn.blogg.se/
Postat av: frida

det lovar jag!

2010-06-28 @ 17:03:28
URL: http://underklasspoeter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0