det ska va gött o leva, annars kan de kvitta

Omgggggg vad gött livet är när allt är så stek osv osv. Sommarlov om en vecka, tredagars festande i veckan förhoppningsvis, sooool, underbara vänner.. Tror jag sätter punkt där, annars blir det en låååång lista. Idag har jag haft en soft söndag. Varit med Hanna vid glasskiosken och solat medans hon slitit, legat på filten i trädgården hela dagen med Nova och läst tidningar, druckit kaffe och stekt lite graaaann. Och sen hela kvällen har jag suttit på altanen med mamma och Larsssssa och ätit grillat och bara haft det. Inte gjort nåt duktigt men ibland får man faktiskt skippa alla jefla måsten. En riktig livsnjutare e jag med andra ord !

Nu slänger jag upp några oklara bilder från eftermiddagen/kvällen.


mammas tidningar, lite småintressant bild sådär va?



här har ni en mkt värd bild  hehehhehehe


en liten mammi. (ska bygga altan där för er som undrar varför dörren leder ut till ingenting)


mysigt. fan vilka ovärda bilder jag lägger upp känner jag



nu får det vara slut på det här tramset. See ya later alligator/f

ps.imorgon går jag mellan 9.35-12.15, who complains?ds

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0