My dear, come again, your voice is fading out and in

F.R.O.M NU KOMMER DET UPPDATERAS HÄR OFTA HELA DAGARNA, NU SVÄR JAG KÄRA BLOGGLÄSARE !

Fick bli caps lock på det t.o.m för nu lovar jag er att vi ska blogga massor med mycket bilder och andra intressanta grejer. Videoinlägg kommer vi också börja med inom kort, håll utkik vänner.

Well well. Kom precis in efter en springrunda i regnet, så nu är jag pissblöt! Så efter det här inlägget ska jag ta en lång varm dusch.

Det är btw guld med påsklov, och det är ännu mer guld att det ser ut att bli riktigt lovande ut. Mer om detta later. Nu ska jag hoppa in i duschen, men först slänger jag in de 4 bilderna jag hann ta från i fredags innan min kamera dog. Oskönt...


Carro och Sanela


Hanna.


Neeela


Deras grymt heta dans till "On the beach"

Stort ♥ på er tre.
PUSS / frida !


Kommentarer
Postat av: I D A :)

hejsan allt bra? :D

2010-03-28 @ 22:43:45
URL: http://idaelfs.blogg.se/
Postat av: Sanela

Grymt bra!

2010-03-29 @ 15:51:11
URL: http://mittlivsomsanela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0