Magi. Lycka.

Jag kan inte sätta ord på känslorna, det var så SJUKT JÄVLA BRA att det fortfarande är ofattbart! Jag vill inget annat hellre än att spola tillbaka några timmar, tills jag och min bästavän står där längst fram, några meter från Jocke! Det var så sinnes jävla underbart och bra att jag t.o.m måste svära lite föör mycket.. Jag är helt såld ! Känns som jag drömmer, så overkligt...

Nu ska jag kolla på filmen jag filmade när de sjunger världens bästa låt "Mannen i den vita hatten (16 år senare) ♥

Bjuder också på en så vacker låt de spelade igår. På drift.




"Vi har väl inga hemligheter kvar
men det är så jävla fegt att ge sig av
Bohemerna, poeterna är svin
och On The Road den fånigaste skiten jag har läst
för Hjältar och Hjältinnor stannar kvar
med ryggen upp mot väggen
bara hud mot vassa eggen
och de rivs och slår och bits
för sina liv eller någon annans
de får ingen belöning
men de kräver ingenting
de bara gör biter ihop och håller käften"


Bilder och filmer kommer om bara några timmar. Puss på er / Frida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0