care face..



Hittade lite till bilder på mig från när jag hade lugg. Herre jävlar vad jag ser ut att vara 11, max 12 bast ?

Imorgon börjar jag 11.40 och slutar 12.45. Helt okej så att säga. Eller egentligen har vi tyska på morgonen, men öööörka gå upp 6 på morgonen för att titta på en jävla dålig tysk nazistfilm som jag inte tittade på i mer än 5 minuter på lektionen sist eftersom jag somnade. Ännu mer frånvaro alltså, inte bra inte bra. Tvivlar fan på om jag kommer få mitt studiebidrag denna månaden alltså. ILLA! Märks det att jag är skoltrött eller? Pluggar alldeles för lite, tar sovmornar tjugofyra sju, sover på lektionerna. nu gynnar sängen, herrrrå/frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0