hehehihi

Klaaaart jag är Hannisen! Räkna ALLTID med mig! Och fan vad fulla vi ska bli. Alla samhällare hemma hos freddy plus mkt annat nict folk! Pool och studsmatta gör inte saken sämre, helvete vilken bra fredag det kommer bli! Har btw precis jobbat klart. Smet även iväg en stund förut med Lovisa och testade min longboard, hon e ju grym sas, men jag ska allt lära mig och bli lika bra. Funderar på att gå ut en stund och börja träna redan nu ikväll..? Ja det får bli så, ciaaaao


oss i ett nötskal på fyllan, typ så


Kommentarer
Postat av: freddddy

ta bort mitt namn, ifall min syster läser din blogg innan dem drar iväg! :D taaaagggga! ta bort comment

2010-05-28 @ 11:46:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0