I fell in love on the seaside

Vilken uuuuuuuuunderbar dag! Jobbade på Mumma, tog en mysig frukost med Regina där först. Har varit så jävla roligt att jobba idag! När vi slutade jobbet gick jag och Reggie och solade. Sedan gick alla mummatjejer till hamnen och där satt vi med musik i högtalarna, solade och drack islatte. Ikväll ska jag sitta på uteserveringen och äta god mat med familjen och farmor&farfar som är på besök här. Livet är underbart idag med andra ord! Nu ska jag måla naglarna gröna inför imorgon, sedan hoppa in i duschen. Käka ett äpple också, har levt på islatte idag, haha! Ha en fin lördagskväll, för det ska jag ha!


haha naaaaaajs/frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0