Kanske borde hålla saker jag lovar bättre..









Lovade ju er för ett bra tag sen att lägga upp bilder på resultatet av mitt rum, here you got it guys. Singha linnet fick jag av Hannizen från när hon var i Thai, naaaajs ! Rummet är inte helt klart än, ska köpa en till marilyn-tavla och sätta båda över sängen i stället, och sätta upp min älskade kent-tavla över byrån. Det som står på hyllan över sängen och på byrån står bara där tillfälligt. Bara så ni vet mina vänner.

Next; kolla klart på the notebook, sedan råplugga fram tills jag tar och trampar iväg i riktning mot Alhagen, gamedaaaay! /fridus

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det blev juh skitsnyggt (y) =D

2010-05-03 @ 18:15:02
URL: http://MaliinJohansson.devote.se
Postat av: frida

Tackar Maaaalin :D

2010-05-03 @ 18:26:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0