lördag

Hejjj vänner och ovänner! Tänkte sammanfatta gårdagen, som var toppppppen måste tilläggas. Eftersom tåget var försenat 30 minuter till töret blev det stressigt som alla andra fredagar. Började iaf hemma hos Hanna med dusch, fix o så. Sedan vidare bort mot Ellen för lite "förferre" tillsammans med henne, Caroline och Paulina. Vid åtta tiden gick vi bort mot stationen i högklackat (ajjjj) och Fägre där folket väntade. Najst folk, bra musik och mycket alkohol. Gick ju inte att klaga liksom. Bra kväll/natt. Det enda som kunde kvittat var ju min klänning som blev nerspilld av rosévin, jävulskt smart att jag sätter på mig min VITA skolavslutningsklänning på fest, så jag fick skylla mig själv helt enkelt. Men alla fläckar gick bort helt, helvete vad grym jag e på att tvätta ! Och tur att jag har ellen som saltade min klänning igår, så gulligt!

Idag vaknade jag upp hos min bästa, åkte hem och gick dirrrrr till Mumma och åt en stoor och god frulle med systeryster, Alex och ida. Annars har jag varit duktig och stooooorstädat mitt rum, dammsugat hela lägenheten på 160 jävla kvadratmeter och nu snart ska jag byta lakan och sedan ut på en powerwalk. Fan vad duktig jag e då. Puss friiiidus

Helvete vilket långt inlägg !


haha sån jävla skööön bild. jag i 12-centimeters klackar och hanna utan skor. jätten typ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0