och jag föll för nån på en fest nånstans

Yooo! Är sååå fucking sugen på thaimassage, hur mycket kan det kosta liksom? Ska ta reda på det imorgon och boka en tid. Jag menar caaash är inte största problemet nu så att säga. he-he. Annars då. Min gårdag var finfin och innefattade en chili-räk pasta & en gino på Mumma, en söt Hanna, en soffa och så en tv-apparat.

Imorses tog jag biiiken och cyklade hur jävla långt som helst med Håkan Hellström i öronen och drömde mig bort till sommaren 2011 ! Alanya/Sunny beach och peace & love/hultsfred, behöver jag säga mer eller? Nej men även denna sommaren drömde jag mig bort till, kommer bli hur bra som helst.

Nu ska jag dra tummen ur röven och dammsuga heeela lägenheten, är så illa tvungen... Köss på er då/f

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0