spelar lite gitarrrrrrr


Solhatten på såklart, naaaajs he-he

Jag vill ha igår igen. Det var så underbart. Underbart väder, underbart folk omkring en, allt var underbart. Haha underbart var ordet. Jag orkar inte skolhelvetet, är så äckligt jävla trött på det att jag skulle kunna spy påt. Bara tanken av att jag måste plugga stenhårt denna veckan också får mig ångestfylld. Vill ha sommarlov, spontana kvällar och nätter. FRIHEEEEEET!


Det enda positiva jag ser just nu ikväll är att jag förmodligen ska köpa en longboard imorgon!!! Ska kolla på ett ställe i Skövde. Om det inte finns någon som kostar under 2000 ska jag klicka hem en från internet. Antecknar någon ? Puss fritiof

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0