Take a minute


Haha min pappa alltså! Han ringer till mig i rummet bredvid och ber mig kolla ut ur fönstret, och där sticker han ut huvudet. Där står vi och pratar ett tag, haha. Om någon sett oss måste de nog trott vi är cp. Var tvungen att ta kort på honom, min störda pappa♥

Nu är mitt rum skinande rent och freeeeeesh, luktar ljuvligt ! Satt upp hylla, tavlor och spegel också (inte jag dock, så bra är jag ej). T.om. gjort rent mina puderborstar haha, och dom var inte i det fräschaste laget kan jag tillägga, fyfan. Ska alldeles strax byta om och cykla till Alhagen för fotbollsträning. Match imorgon mot Åkes, haha får se hur det går, möta stora gobbar !

love/fridus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0