this years love

hade en göööör mösig kväll med mina två igår. Spelade spel och spårade typ ur, som alltid när vi tre umgås, älskart! Vaknade upp i en dubbelsäng imorses med en söt Hanna bredvid mig. Tog bussen hem och gick till Oxen och handlade, vuxenpoäng till mig så att säga. Jag är själv hemma hela helgen. Handlade dock lite för mkt tror jag, blir ju lätt så när man använder pappas konto.. Så nu har jag skvallertidningar att läsa hela dagen, typ..

Ikväll ska hanna bort på middag så jag ska laga mat och kolla talang 2010/filmer i min ensamhet.. sad.. Hur fan ska detta gå? Suger på matlagning! Det enda jag är bra på är att steka pannkakor och.... bre mackor? haha.

Nej nu ni mina vänner ska jag städa mitt rum och plocka ur diskmaskinen, ännu mer vuxenpoäng! Sen ska jag bannemej gå ner till stan shoppaaaaa lite. Shoppingabstinens! pöss / frida


kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0